03 apr 2013

Gemeentelijke dienstverlening beperkt tot twee gebouwen met beter bemand loket

Gemeentelijke dienstverlening beperkt tot twee gebouwen met beter bemand loket Om de burger beter van dienst te kunnen zijn, besliste het college van burgemeester en schepenen, om de dienstverlening te concentreren op twee sites. De grondgebonden dienstverlening (mobiliteit, verkeer, stedenbouw, ruimtelijke ordening, milieu, water- en waterzuivering, ?) wordt gecentraliseerd in het gebouw Bloemestraat 45, helemaal vooraan tegen de straat. De persoonsgebonden dienstverlening (bevolking, burgerlijke stand, cultuur, toerisme, jeugd, onderwijs, ?) wordt gecentraliseerd in het gerenoveerde gemeentehuis op de markt. Op beide sites komt er binnenkort een versterkt loket, dat veel beter bemand/bevrouwd zal zijn dan voorheen. Hierdoor loopt de burger geen meter meer te veel als hij/zij wil geholpen worden en is er een centraal meldpunt voor telefonische of digitale vragen en bemerkingen van burgers. Daarachter zal een beter controleerbaar intern communicatieproces schuilen dat vragen en bemerkingen van burgers sneller en beter behandelt.

Reacties

Vennligst sjekk din e-post og klikk på lenken for å bekrefte din nye e-postadresse.
Cookies op groen.be

Groen gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de website goed te laten functioneren. Deze cookies verwerken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig.

Als je daarvoor toestemming geeft, maken we ook gebruik van marketingcookies. Die stellen ons in staat om de website beter af te stemmen op jouw voorkeuren.

Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Voorkeuren aanpassen
Alle cookies accepteren